HGS

HGS

HGS, a.s. Huťská 371, Kladno

Provozní manažer ka
Odpovědět

HGS

Praha, Praha, Hlavní město Praha

Management

V textu inzerátu

Lucie Dryáková

725 265 178

Home office, Plný úvazek

Nabídka platí 9 dní od 25. července

Zobrazení: 4

Provozní manažer/ka

: 20240050
Okres: Hl. m. Praha
: Praha
: Plný úvazek
: 20. 06. 2024
: 31. 07. 2024

Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.

Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit.

Máme práce čím dál víc, proto potřebujeme podporu našeho provozního týmu. Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti.

Jaká práce Vás čeká

Kariéra provozního manažera, manažerky je pozice přesně pro Vás pokud

  • máte řídící a motivační schopnosti
  • baví vás vést a rozvíjet ostatní
  • jste týmový/á hráč/ka

Jako provozní manažer/ka a člen provozního týmu společnosti zastřešujete veškeré její provozně – technologické aktivity přímo na zakázkách našich klientů, na kterých řídíte a vedete své obslužné týmy výkonných pracovníků, odpovídáte a implementujete personální a náborové strategie společnosti. Do Vaší odpovědnosti spadá správa zaměstnaneckých vztahů v rámci svěřených pracovních týmů, a jejich odborný růst.

Z pozice Provozního manažera/ky budete v rámci svého střediska přímo odpovědný/ná za provozní obslužnost přidělených zakázek, za jejich ekonomické výsledky, kvalitu a odbornou úroveň poskytované služby, dále za operativní evidenci v rámci firemní personální agendy a odměňování podřízených pracovníků.

Podílíte na řízení zákaznických vztahů, cenových nabídkách, objednávkách spotřebního hygienického a jiného materiálu a jeho bezproblémovou distribuci.

Odpovídáte za vedení operativní personální evidence, docházky a pracovní doby, zpracování podkladů mezd svého obslužného personálu, včetně vedení zaměstnaneckých výkazů.

Podílíte se na vytváření a prosazování firemní kultury, vnitrofiremní komunikaci a kooperaci s ostatními organizačními složkami firmy.

JSTE FIRST LINE HGS A LEADR SVÉHO TÝMU.

Dovednosti a znalosti

  • Základní Legislativní znalosti v oboru pracovně právních vztahů a personalistiky
  • Počítačová gramotnost, počítačové dovednosti a schopnost samostatné práce v prostředí Microsoft na dobré uživatelské úrovni (Excel, Word, Teams atd.)
  • Velmi dobrý Time – management, leadership, organizační dovednosti a schopnost vést tým
  • Analytické myšlení, velmi dobrý Time management, organizační schopnosti a dovednosti, inovativní přístup, leader shift
  • Orientace v prostředí manažerského účetnictví, základní manažerské dovednosti
  • Odpovědnost, pečlivost, důslednost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, energie
  • Konstruktivní přístup k řešení problémů a efektivní komunikace, týmová spolupráce
  • Zkušenosti z oboru B2B služeb výhodou
  • Orientace na cíl a výsledek

Co očekáváme

Doporučené vzdělání a zkušenosti

  • Středoškolské vzdělání
  • Minimálně 5 let zkušeností z oboru Facility služeb nebo Cleaning servisu na manažerské provozní pozici
  • Znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni
  • ŘP skupina B

Co nabízíme

Mzdové podmínky a benefity

  • Nástupní základní plat 30 000 + smluvní měsíční bonus na základě plnění KPIs
  • Podíl na hospodářských výsledcích společnosti
  • Sick days a Home Office
  • Zaměstnanecké půjčky
  • Pružná pracovní doba
  • Služební vozidlo i pro soukromé účely, notebook a mobilní telefon
  • Dodatková dovolená
  • Věrnostní bonus
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • A celá řada dalších zaměstnaneckých benefitů

Těšíme se na Vaše odpovědi!

Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!

Mám zájem

V případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte níže uvedený formulář a případně přiložte životopis.

Proč pracovat v HGS

Naše služby jsou vyhledávány klienty jako Amazon, DHL, Toyota, nebo třeba Národní divadlo a my víme, že jejich spokojenost je přímo úměrná spokojenosti a odhodlání lidí, kteří pro nás pracují. Naše zaměstnance si pečlivě vybíráme a po celou dobu trvání spolupráce jim vytrvale vracíme důvěru, kterou nám dali tím, že s námi spojili svou budoucnost. Můžete očekávat lidskost a férové jednání, stejně tak jako pravidelnou odměnu a různé zaměstnanecké výhody

Jaké výhody získávají naši zaměstnanci

  • 5 placených dnů pro nemoc nad rámec standardní dovolené
  • Možnosti záloh ze mzdy pro případ řešení nenadálé osobní situace
  • Výhodné firemní půjčky a firemní slevy na služby a produkty

Odpovědět

Data vyplněná ve formuláři jsou považována za důvěrná, nebudou zneužita ani postoupena třetí straně.
Odběr nových inzerátů od HGS
Jakmile bude mít společnost HGS nové pracovní nabídky, budeme Vás informovat!
Na JOjob nejsou sledovací/marketingové cookiesJOjob 2024 podpora@jojob.cz