: 20240050 Okres: Hl. m. Praha: Praha : Plný úvazek: 20. 06. 2024: 31. 07. 2024Jsme česká společnost holdingového typu poskytující Facility služby, která se neustále rozvijí a roste, a to již více jak 25 let. Růst je naší přirozeností a strategií. Zakládáme si na stabilních dlouhodobých vztazích nejenom s našimi klienty, ale také našimi zaměstnanci.Přesah našich služeb je různorodý, díky našemu unikátnímu know-how to děláme jinak. K čemu se vůči našim klientům zavážeme to také dodržíme. Našim klientům poskytujeme reálný pohled na problémy a témata, které je potřeba řešit. Máme práce čím dál víc, proto potřebujeme podporu našeho provozního týmu. Hledáme zodpovědnou energickou ženu nebo stejně nadšeného muže, kteří již mají zkušenosti s vedením týmu v oblasti Facility a Cleaning služeb a kteří by s námi rádi sdíleli své schopnosti a zkušenosti. Jaká práce Vás čekáKariéra provozního manažera, manažerky je pozice přesně pro Vás pokud máte řídící a motivační schopnostibaví vás vést a rozvíjet ostatníjste týmový/á hráč/kaJako provozní manažer/ka a člen provozního týmu společnosti zastřešujete veškeré její provozně – technologické aktivity přímo na zakázkách našich klientů, na kterých řídíte a vedete své obslužné týmy výkonných pracovníků, odpovídáte a implementujete personální a náborové strategie společnosti. Do Vaší odpovědnosti spadá správa zaměstnaneckých vztahů v rámci svěřených pracovních týmů, a jejich odborný růst.Z pozice Provozního manažera/ky budete v rámci svého střediska přímo odpovědný/ná za provozní obslužnost přidělených zakázek, za jejich ekonomické výsledky, kvalitu a odbornou úroveň poskytované služby, dále za operativní evidenci v rámci firemní personální agendy a odměňování podřízených pracovníků. Podílíte na řízení zákaznických vztahů, cenových nabídkách, objednávkách spotřebního hygienického a jiného materiálu a jeho bezproblémovou distribuci.Odpovídáte za vedení operativní personální evidence, docházky a pracovní doby, zpracování podkladů mezd svého obslužného personálu, včetně vedení zaměstnaneckých výkazů.Podílíte se na vytváření a prosazování firemní kultury, vnitrofiremní komunikaci a kooperaci s ostatními organizačními složkami firmy.JSTE FIRST LINE HGS A LEADR SVÉHO TÝMU.Dovednosti a znalosti Základní Legislativní znalosti v oboru pracovně právních vztahů a personalistikyPočítačová gramotnost, počítačové dovednosti a schopnost samostatné práce v prostředí Microsoft na dobré uživatelské úrovni (Excel, Word, Teams atd.)Velmi dobrý Time – management, leadership, organizační dovednosti a schopnost vést týmAnalytické myšlení, velmi dobrý Time management, organizační schopnosti a dovednosti, inovativní přístup, leader shiftOrientace v prostředí manažerského účetnictví, základní manažerské dovednostiOdpovědnost, pečlivost, důslednost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, energieKonstruktivní přístup k řešení problémů a efektivní komunikace, týmová spolupráceZkušenosti z oboru B2B služeb výhodouOrientace na cíl a výsledekCo očekávámeDoporučené vzdělání a zkušenosti Středoškolské vzděláníMinimálně 5 let zkušeností z oboru Facility služeb nebo Cleaning servisu na manažerské provozní poziciZnalost AJ minimálně na komunikativní úrovniŘP skupina BCo nabízímeMzdové podmínky a benefity Nástupní základní plat 30 000 + smluvní měsíční bonus na základě plnění KPIsPodíl na hospodářských výsledcích společnostiSick days a Home OfficeZaměstnanecké půjčkyPružná pracovní dobaSlužební vozidlo i pro soukromé účely, notebook a mobilní telefonDodatková dovolenáVěrnostní bonusPříspěvek na penzijní/životní připojištěníPříspěvek na sport/kulturu/volný časVzdělávací kurzy a školeníA celá řada dalších zaměstnaneckých benefitůTěšíme se na Vaše odpovědi! Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze uchazeče, kteří vyhovují požadavkům pro postup do užšího kola. Držíme vám palce!Mám zájemV případě zájmu o tuto pozici prosím vyplňte níže uvedený formulář a případně přiložte životopis.