Co bude vaším úkolemzajistit chod recepce včetně přepojování telefonických hovorůbýt administrativní podporou pro členy týmuzabezpečit evidenci došlé a odchozí pošty a její vyřízeníuvítat klienty a zajistit občerstveníspolupracovat s kolegyskenovat a kopírovat dokumentyvytvářet prezentacerezervovat a připravovat zasedací místnostiPožadujemezájem o výkon dané poziceznalost práce s MS Officepečlivost, zodpovědnost a systematický přístupochotu učit se novým věcemproaktivní přístup, selský rozum a snahu dělat věci ještě lépeKoho hledámekolegyni s příjemným vystupováním a reprezentativním vzhledem, odolnou vůči stresu, důslednou při řešení zadaných úkolůuvítáme proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věcioceníme všeobecný přehled v oboru stejně jako komunikativnostvýhodou bude, pokud se dorozumíte anglicky, máte více než uživatelskou znalost MS Officeuvítáme zkušenosti i z jiných nezmiňovaných administrativních činnostíNabízímezaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancůmpráci, v rámci které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenostizodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledkymzdu odpovídající zkušenostem a schopnostemInformace o poziciMísto výkonu práce PrahaPožadované vzdělání SŠ / VŠKomunikační jazyk češtinaJazykové znalosti angličtina (mírně pokročilá)Benefity bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, flexibilní začátek/ konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickday, firemní akceTyp pracovního vztahu práce na plný úvazekTyp smluvního vztahu pracovní smlouvaPráce je vhodná i pro absolventaNástup ihnedMám zájem o pozici >